Az Országos Tudományos Diákköri Tanács (OTDT) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2026. március 31-ig szóló együttműködési megállapodást kötött, amely lehetőséget nyújt az OTDT számára, hogy integrált online médiakommunikációs stratégiát dolgozzon ki, és átfogó marketingkommunikációs kampányt valósítson meg a 2025. tavaszán megrendezett 37. OTDK népszerűsítésére. Az együttműködés célja az országos tudományos diákköri mozgalom erősítése, az OTDK kommunikációs szolgáltatásainak fejlesztése, valamint az online médiatudatosság támogatása.
Ennek keretében a cél az, hogy új, elsősorban online kommunikációs eszközökkel a fiatalok számára vonzóbbá és ismertebbé tegyék a tudományos kutatás és tehetséggondozás világát, kiemelten a hírközlés, a média, a fogyasztóvédelem, az online tudatosság, valamint ezek egyéb tudományterületekkel való összefüggéseinek kutatását.
Az együttműködés célja továbbá, hogy az OTDK szekcióiban, a szakmai bizottságok közreműködésével, az új kommunikációs szolgáltatások kihasználásával olyan kutatások és tudományos eredmények OTDK keretében történő megjelenésére nyíljon mód, amelyek a hírközlési- és a médiapiac fejlődését, a fogyasztói jólét, az online tudatosság növelését, e területeken a tudományos munka népszerűsítését segítik a különböző tudományterületeken. Az együttműködés kiemelt célja, hogy a hírközlés, a média, a fogyasztóvédelem, az online tudatosság kérdései, annak egyéb tudományterületekkel való összefüggései minden, az OTDK keretébe tartozó tudományos szekcióban előtérbe kerüljenek, és a hírközlés, a média, a fogyasztóvédelem, valamint az online tudatosság területén egyre több, tudományos alaposságú ismeretet szerzett fiatal szakember hagyja el a felsőoktatási intézményeket.