Közgazdaságtudományi Szekció

Miskolci Egyetem
Gazdaságtudományi Kar

Cím:3515 Miskolc – Egyetemváros
Telefon:+36 (46) 565-111 / 1005 (dékáni hivatal)
Honlap:https://gtk.uni-miskolc.hu/
https://www.uni-miskolc.hu/

A Szekció honlapjának címe: https://kozgotdk2025.uni-miskolc.hu
A Szekció e-mail címe: kozgotdk2025@uni-miskolc.hu
A rendezvény időpontja: 2025. április 28–30.

A Szekció nyitó- és záróeseménye később is megtekinthető itt az oldalon, azonban a tagozatok előadásai kizárólag élőben nézhetőek.

A programváltozás jogát fenntartjuk.

2025. április 28., hétfő

Nyitóünnepség

A közvetítés kezdésének időpontja: 2025. április 28., hétfő 9.30
Helyszín:

Ágazati Gazdaságtan - Ágazati Elemzések Pénzügyi Adatok Alapján Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 18.40

A tagozat előadói:

Babos AndrásTopfutball válságok árnyékában
Dajka Balázs KristófA magyarországi élelmiszer-előállító vállalatok koncentrációja és jövedelmi helyzete 2022-ben
Darányi Renáta ErikaA magyar járműipari vállalatok gazdasági helyzete 2019 és 2022 közötti időszakban
Hosszú Márk LászlóA VÉDELMI IPAR TÖBB SZEMPONTÚ VIZSGÁLATA
Kelemen AndreaA globális inzulinpiac három szereplőjének összehasonlító elemzése
Lukács EszterElektromos autók? Kína vagy nem Kína? – Az elektromos autógyártó vállalatok vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzete 2022 és 2024 között
Lukács EszterPremium vagy Commercial? – A Volkswagen Csoport leányvállalatainak pénzügyi teljesítménye 2017 és 2022 között
Nagy XavérA számokban rejlő erő, avagy a válságok titkainak nyomában pénzügyi modellek által
Rozmis GabriellaMagyar első osztályú férfi labdarúgó futballklubok pénzügyi típusjelenségeinek elemzése
Simon Donát BotondBeyond Numbers: Exploring Aspects of Corporate Financial Resilience in the Hungarian Accommodation Sector Amidst COVID-19
Szabó BettinaTökeszerkezet és jövedelmezőség összefüggései az építőiparban terülei bontásban vizsgálva
Zakariás AntóniaHárom fast fashion vállalat összehasonlító elemzése

Fenntartható Gazdaság, Zöld Gazdaság - Fenntartható Fogyasztás Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.50

A tagozat előadói:

Bori Gergely MátéA CSR elemek hozzáadott értéke a vállalati kommunikációban fogyasztói szemszögből
Bujáky EszterA közösségi kertek magatartásformáló hatásának vizsgálata a fenntartható élelmiszerfogyasztási szokások kialakításában
Kovács KlaudiaZ(ERO WASTE) GENERÁCIÓ ÉS A CSOMAGOLÁSMENTES ÜZLETEK – MAGYAR ÉS NÉMET ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉS
Majczán Lili, Miklós PetraOkostelefon vásárlás: A tudatos fogyasztás és generációs szempontok kereszteződése
Molnár HajnalkaA fenntarthatóság szerepe a modern fogyasztói társadalomban
Nagy BettinaLehet fenntartható egy forrócsokoládé? A fenntarthatóság kihívásai és lehetőségei a fogyasztók szemszögéből
Pintér RékaFast fashion termékekkel kapcsolatos fogyasztói preferenciák vizsgálata a környezettudatosság tükrében
Süle Anna AdriennAboutyou, Shein vagy Zara? Fogyasztók öltözködési szokásainak vizsgálata a fenntarthatóság jegyében
Szabó MarcellA fenntartható fogyasztást promótáló vállalatok helyzete Magyarországon
Tóbis Anita OrsolyaA fogyasztói tudás ereje a fenntartható célok megvalósításában

Fenntartható Gazdaság, Zöld Gazdaság - Fenntartható Vállalatok Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.05

A tagozat előadói:

Bakos NoémiVállalati fenntarthatóság – Avagy hogyan válhat az ökoinnováció által valóban felelőssé és fenntarthatóvá egy termelő vállalat?
Beczők DóraA körforgásos gazdasági modell vizsgálata a magyar ruhaiparban
Bodó RichardFenntarthatósági törekvések vizsgálata a kisüzemi sörfőzés területén
Botos ÁkosA fenntarthatósági szempontok hatásai a vállalati működésre
Kelemen Andrea, Zakariás AntóniaFenntartható vállalatok összehasonlító elemzése
Rozsályi EmőkeA nem-pénzügyi jelentéstétel gyakorlatának összehasonlító vizsgálata
Schmutz Eszter MáriaSustainable Hospitality: Examining Sustainable Practices in Hospitality and Consumer Perspectives
Vincze DorottyaA csomagolásmentes üzletek hosszútávú működésének vizsgálata a budapesti agglomerációban

Humán Erőforrás Gazdálkodás és Fejlesztés - Humán Erőforrás - Munka és Magánélet Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.40

A tagozat előadói:

Berényi BoglárkaSZERVEZETI EGYENSÚLY MODELL: A MUNKAVÁLLALÓI JÓLLÉT MEGTARTÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK MÉRÉSE
Horváth Adél ÁgnesMunkahelyi konfliktusok a versenyszférában
Kispál LillaMunka-magánélet egyensúlya Hustle kultúra és a Grindset gondolkodásmód jelenléte és vizsgálata
Kónya Kitti MónikaHogyan motiváld a Z generációs munkavállalód?
Kovács Adél MáriaA bentlakásos intézményekben dolgozók munkahelyi elégedettségére ható tényezők vizsgálata
Máthé Ivett AndreaA MI jövőnk! – A mesterséges intelligencia megítélése és alkalmazása az emberi erőforrás menedzsment területén
Molnár LeventeAz észlelt produktivitást befolyásoló tényezők vizsgálata hibrid munkavégzés esetén a hazai munkavállalók körében
Pelyák LejlaA munkahelyi jóllét dimenziói: az elégedettség és a munka-magánélet egyensúlyának összefüggései

Marketing - Élelmiszer Marketing Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.40

A tagozat előadói:

Bánszki Fruzsina FlóraAz egészségesnek vélt élelmiszerek és az online élelmiszer-vásárlás kapcsolatának vizsgálata különös tekintettel a fehérje tartalmú termékekre
Boros Henrietta MónikaA neuromarketing alkalmazási lehetőségei és a módszertanhoz kapcsolódó társadalmi attitűdök
Gulyás Kristóf SándorAz infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
Németh KlaudiaGluténmentes életmód avagy fogyasztói preferenciák és piaci trendek Magyarországon
Páll RékaA marketingmix és a motiváció hatása az organikus élelmiszerek vásárlási szándékára
Pintér KathrinHúshelyettesítő termékekre való nyitottság és azok fogyasztása a magyarországi hobbifutók körében
Tövisi JúliaGoing plant-based: a növényi alapú élelmiszerekkel kapcsolatos vásárlási szándék vizsgálata

Marketing - Márkázás Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.40

A tagozat előadói:

Birkás BeatrixA Tokyo Disneyland sajátosságai és különlegességei marketinges szemmel
Boros Henrietta MónikaArculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnál
Kontra AnnaA KULTÚRA ÉRTÉKNÖVELŐ SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA A VÁROSMÁRKÁZÁSBAN
Márkus RékaBudapest és Barcelona imázsvizsgálata a tanulmányúton lévő Z generációs fiatalok körében
Müller Eszter AbigélA Z generáció márkakötődése és használt ruha vásárlási szokásai: Az önkifejezés, a környezettudatosság és a vásárlói élmény szerepe
Simon DóraA munkáltatói márka és a munkáltatói értékajánlatok különböző aspektusai – fókuszban az autóipar
Tovarovic DóraA SZÍNEK SZEREPE A CSOKOLÁDÉMÁRKÁK SIKERÉBEN
Tovarovic DóraSZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS A Z GENERÁCIÓ KÖRÉBEN

Munkaerőpiac - Labour Market & HR Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.40

A tagozat előadói:

Csorba Melinda LillaGender Wage Gap and Family Policies: A Comparative Analysis of the Influence of Segregation and Parenthood on the Gender Pay Gap and Economic Disparities in the Hungarian Labor Landscape
Kanonge Mitonga NurEXPLORING STUDENTS’ PERCEPTION OF AI TOOLS FOR CAREER GUIDANCE IN CAREER SERVICES: A CASE STUDY OF THE UNIVERSITY OF SZEGED
Majid SadeghianBalancing Work and Life in Today’s World: Understanding the Multifaceted Relationship Between Home Office and Beyond
Orova KatinkaEnabling Social Mobility Journey as a Way for Inclusive Excellence Potential initiatives for Corvinus University based on the example of a Szabó Kálmán Tehetségprogram
Samson ShaukatThe Impact of digitalization on HR Management: A Quantitative Analysis through Public Survey on Knowledge Management, Time Management and Organizational Culture
Szakonyi AnnaAssessing the Social Impact of Formula Student: A Case Study of the TU Vienna Racing Team
Vannavong ManilathAttitudes Toward Saving and Investing Among Young Adults Aged 18-26 in Vientiane Capital
Yakushko AnhelinaTHE IMPACT OF MIGRATION FROM UKRAINE ON THE  ECONOMIES OF EUROPEAN UNION`S COUNTRIES

Pénzügy - Adó, Adópolitika Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.15

A tagozat előadói:

Hadjadj KarimÖnkormányzatok helyzetei és a Helyi iparűzési adó komplexitása
Hadjadj KarimAdórendszerek vizsgálata az OECD tagországokban
Kiss BoglárkaMezőgazdasági őstermelők adózása
Széles RékaA személyi jövedelemadó-kedvezmények és a családtámogatási rendszerek hatásai a demográfiai változásokra a V4 országokban, különös tekintettel Magyarországra
Zsók Sándor ÁrpádHova tovább kata-s bt-k? – A betéti társaságok lehetőségei az új kata törvény után

Pénzügy - Digitális Pénzügyek, Kriptovaluták Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.15

A tagozat előadói:

Dobos Zsombor“Pénzügyek a digitális korban A hagyományos pénzügyi rendszer és a kriptovaluták összehasonlítása, a jövő kilátásai “
Gyenes ZoltánA kriptovaluták iránti preferenciák elemzése Magyarországon flexibilis fuzzy számok felhasználásával
Kovács EdinaA kriptovaluták hozamát befolyásoló tényezők
Molnár DávidPénz 2.0: a kripto és tradícionális pénz ötvözete, avagy a gazdaság digitális újrakalibrálása
Pataki Péter GergelyA kriptopénzek és azok kockázatainak megítélése a fiatal korosztály szemszögéből
Till Gábor, Timár BarnabásKépesek-E a Nemesfémek és a Bitcoin Menedékeszköz Funkciók Betöltésére?

Regionális Gazdaságtan - Regionális Egyenlőtlenségek Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.05

A tagozat előadói:

Bálint Levente KristófA deprivált települések lehatárolása Magyarországon
Becskeházi ZsomborExploring transportation-related online media thematization through the study of congestion in Budapest
Csontos AlexÖnkormányzati pénzügyi autonómia: Fikció vagy bevált rendszer?
Fercsik BenedekA Magyar Falu Program első 5 évének területi elemzése
Gémes ImreSpatial Interaction Between Fuel Stations in the Hungarian Gasoline Market
Oláh ZoltánA MAGYAR JÁRÁSOK VIZSGÁLATA AZ ENDOGÉN FEJLŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL 2011 ÉS 2021 KÖZÖTT
Pap SebestyénMozgásban a társadalom – A tömegközlekedési elérhetőségben mutatkozó egyenlőtlenségek vizsgálata Magyarországon
Sándor ViktóriaRegionális egyenlőtlenségek Magyarországon – Az Európa 2020 Stratégia célkitűzéseinek hatásai a 2010-2020 közötti időszakban

Regionális Gazdaságtan - Regionális Gazdaságtan Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.50

A tagozat előadói:

Antal AndrásA turizmus menedzsmentjének hatása a gazdasági fejlődésre Kelet- és Közép-Európa országaiban
Balla JánosA külföldi működőtőke beruházás (FDI) elemzése az Európai Unióban
Eperjesi-Kovács ÁdámA külföldi beruházások hatásának vizsgálata a környező települések gazdasági fejlettségére, a kecskeméti Mercedes gyár példáján keresztül
Horváth Bendegúz Győző, Vida TamásKülföldi és hazai tulajdonú vállalatok béregyenlőtlenségének és területi hatásainak vizsgálata Magyarországon
Krabák Attila AdriánMarginalizált csoportok munkaerőpiaci integrációjának előmozdítása városi környezetben
Linka ZójaA helyi élelmiszerpiacok fenntartható gazdasági és társadalmi hatásainak elemzése
Mészáros RékaMunkapiaci kereslet és kínálat Magyarországon, földrajzi különbségek vizsgálata
Munkácsi LillaMunkaerőpiac kihívásai és vendégmunkások szerepe Magyarországon
Oltai JankaA német autóipari beruházások társadalmi hatásai Magyarországon – A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül
Velenczei LillaA kihívásoktól a lehetőségekig: Nógrád vármegye társadalmi-gazdasági helyzetértékelése és versenyképességének felmérése

Stratégiai és Változásmenedzsment, Tudásmenedzsment Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.50

A tagozat előadói:

Becskei Áron Kende, Papp EnikőA technológiai változás hatása hálózatosodott folyamatokra a 4R modell tükrében
Cziráki ViktorCultural Intelligence, Job Commitment and Job Performance: The case of Filipino, Indonesian, and Hungarian factory workers
Dr. Auksziné Erdélyi AnitaA DV Info Kft. stratégiai terve, taktikai és operatív ajánlásai a fenntartható működés érdekében
Jancsovics ÁkosHogyan érdemes egy új vállalati szoftver tesztelését végezni?
Koncz PéterA magyar vállalatok nemzetköziesedésének mozgatórugói
Kovács GeorginaAmbidexterity at Corvinus University of Budapest – How Key Performance Indicators Help Finding the Balance?
Mihályi ZsoltVersenyképesség a magyar felsőoktatásban
Simán AnnamáriaTudásmenedzsment a zalaegerszegi vállalatok körében – fókuszban a duális képzési helyek
Zsombok Tamás LászlóA tudásmenedzsment szerepe a professzionális identitás kialakításában kritikai szemüvegen keresztül

Számvitel, Kontrolling - Kontrolling Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.40

A tagozat előadói:

Balás BrigittaÜzleti folyamatokban alkalmazott neurális hálózatok teljesítményértékelése
Bedő Gábor ÁronA kontrolling szerepe egy potenciális integrációs folyamat tervezésében
Boda BoglárkaCSR controlling – a társadalomért és a vállalatért
Czine VandaA hazai magánegészségügyi intézmények kontrolling megoldásai – különös tekintettel egy magán szemészetre
Házi BálintNAGY PÉNZ, NAGY FOCI? A MAGYAR FUTBALL LEGSIKERESEBB KLUBJAINAK PÉNZÜGYI FELÉPÍTÉSE ÉS ELEMZÉSE
Horváth KornélA hazai startup vállalatok vezetői kontroll rendszere
Kecse ViktóriaCerbona Élelmiszergyártó Kft. Beszámoló elemzése
Langazó MelindaKontroller kompetenciák. Munkakörrel kapcsolatos elvárások elemzése magyar és német nyelvű álláshirdetések alapján

Termelés- és Szolgáltatásmenedzsment, Logisztika, Ellátási Lánc Menedzsment - Ellátási Lánc Menedzsment Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 16.15

A tagozat előadói:

Bandara Adikari Mudiyanselage Lahiru Vimukthi SenarathDigital Twins in Supply Chains: A systematic literature review on current applications and enablers for a successful adoption
Havranek EvelinHova vezet, ha vezet? – Az útdíjrendszer hatásvizsgálata hazai és nemzetközi perspektívából
Nguyen Ngoc Quynh TranA Comprehensive Model for the Assessment of Digitalization Transformation in Supply Chain
Nguyen Tran My HaThe Role of ERP in Streamlining Procurement Processes: Analyzing the Impact of Organizational Culture on ERP Implementation Decisions – A Comparative Study of Givaudan Hungary and Top Solvent Vietnam
Simon ÁronKockázat-menedzsment az OMV Hungária üzemanyag ellátásiláncában
Turbék Katalin KittiBeszállítók értékelése Fuzzy AHP és TOPSIS módszerekkel az orvosi berendezés gyártásban
Vékássy Eszter AlexandraA Covid-19 járvány hatásai a farmakológiai ellátási láncokra

Termelés- és Szolgáltatásmenedzsment, Logisztika, Ellátási Lánc Menedzsment - Termelés- és Szolgáltatásmenedzsment Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 15.50

A tagozat előadói:

Barabás BiankaSzabályozó kártyák, mint döntéstámogató eszközök üzleti folyamatok esetében
Bugyi Zsófia EdinaA szolgáltatásminőség fejlesztése egy erdélyi nagyfesztivál esetében
Gajdácsi Vanda, Kiss ViktóriaAz Ipar 4.0 és Ipar 5.0 szempontrendszer SWOT elemzéssel való összevetése
Kurucz DánielSzerelősor optimalizálás
Majoros Csaba MátéDigitalizáció kiterjesztése a folyamatmenedzsment eszközrendszerében: a folyamatbányászat lehetőségei

Területfejlesztés Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.05

A tagozat előadói:

Bodnár SzilárdBudapesti elhagyott pincék hasznosítása a fenntarthatóság figyelembevételével
Gruber MíraA BalatonBor mint együttműködési modell: klaszteresedés a Balaton régióban
Kovács-Kővágó OrsolyaA Rákóczi hagyaték hatásai a Tokaj-Hegyalja és Zemplén régióra- Az örökség vezette térségi regeneráció
Menyik Júlia RitaFiatalok lakáskörülményei és lakáshoz jutási lehetőségei Kecskeméten / Három Népszámlálás adatainak tükrében /
Németh LauraTelepülésimázs és településmarketing szerepe Hévízen, különös tekintettel a turizmusra és a fenntartható településfejlesztésre
Szekeres Bence IstvánA bevásárló közösségek működésének, szerepének és hatásának vizsgálata az esztergomi Kiskosár Bevásárló Közösség példáján keresztül
Szultos BoglárkaHazai klaszterek sikerességi kritériumainak vizsgálata a Nyugat-dunántúli régió példáján
Szultos BoglárkaKultúra, mint kreatív gazdaságfejlesztési eszköz – Fókuszban a Pajta Program
Varga Olivér Dániel„Megyünk a telekre” – A külterületi második otthonok nyomában

Vezetés, Szervezés - Projektmenedzsment Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 28., hétfő 13.00 – 17.50

A tagozat előadói:

Csibi ViktóriaKulturális elemek hatása a projektvezető vezetési stílusára
Horváth DominikA projektmenedzsment hozzájárulása a startupok sikeréhez
Horváth Martin Artúr, Ivanics FerencAz európai egyetemi és vállalati együttműködések áttekintése a fenntarthatósági projektekre fókuszálva
Kovalik DorkaA projekteken belüli együttműködés fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a szervezeti kultúra tükrében egy projektalapon működő vállalat esetében
Páva KlaudiaÚj üzletág kialakításával kapcsolatos projektváltozatok értékelési rendszerének kialakítása egy informatikai tanácsadó vállalat példája alapján – How mAy I help you today?
Schimmer DzsesszikaA projektcsapat jellemzői és a projektvezető vezetési stílusának vizsgálata a projektsiker tükrében
Tóth Luca AnnaProjektmenedzsment egy építőipari kisvállalkozásnál
Ujhelyi GáborMesterséges intelligenciát bevezető szoftverfejlesztési projektek menedzsmentje
Vicsik Valéria TündeMercedes-Benz beruházás, fejlesztés projektmenedzsment oldalról

2025. április 29., kedd

Fenntartható Gazdaság, Zöld Gazdaság - Energiagazdaságtan Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 16.50

A tagozat előadói:

Almási Liza, Hallai Gréta KíraÉrtékekbe kódolt fenntarthatóság az energiaiparban – A fenntarthatóság hatása a versenyelőnyre az ALTEO esettanulmánya alapján
Buspataki RékaMitől zöld az energia? Az alternatív energia vizsgálata az E.ON példáján keresztül
Csontos GyörgyAz energiakrízis hatása a variancia és Gini alapon optimalizált porfólióstruktúrákra
Erdélyi BenceAz on-bill üzleti modell alkalmazása a hazai lakóépületek energiahatékonysági felújításának támogatására az energiahatékonysági kötelezettségi rendszer tükrében
Fekete Dalma EszterEnergiahatékonyság Mindenek Felett
Filep KrisztiánThe Economic Viability of Carbon-Dioxide Capture and Storage in Hungary
Hadházy AdélReapplying co-opetition in practice – The missing opportunity of cooperation among the smaller obligated parties of the Hungarian Energy Efficiency Obligation Scheme in 2024
Horváth FanniVálságos valóság, valóságos válság? Energiapiaci változások, fókuszban a villamos és gázenergiával
Krivanics AttilaEnergiahelyzet Európában – rövid- és hosszú távú megoldások
Nagy Levente RobinA magyar hidrogénipar modellezése nagy felbontású villamosenergia-piaci szoftver segítségével
Orosz NikolettaAgrofotovoltaikus rendszerek telepítésének lehetőségei Magyarországon
Papp-Richter MónikaEnergy-related vulnerability assessment of Hungary
Szepessy LászlóA szolgálatosodás folyamata a megújuló energiaforrásokat forgalmazó vállalatoknál
Török VinceA V4 országok megújuló elektromos áram támogatási rendszereinek összehasonlítása és potenciális együttműködések feltérképezése

Fenntartható Gazdaság, Zöld Gazdaság - Zöld Pénzügyek Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 15.50

A tagozat előadói:

Balasa ZoltánAz ESG jelentés hatása a külső finanszírozási források koncentrációjára és a hitelezői kamatelvárásokra
Bérchegyi MárkTrump Reloaded – Green and Brown Energy Indexes Reaction to a New Climate Policy Era
Hodosi RoziThe Effect of ESG Controversies on Earnings Management: Evidence from the German and Italian Stock Exchange
Hornyák Anna VivienESG megfelelés integrációja egy energetikai vállalat működésébe és a fenntarthatóságot előtérbe helyező mutatószámrendszer kialakítása
Kanyári Bence PéterA Környezeti Kérdésekre Irányuló Figyelem és a Zöld Befektetések Kapcsolata Rendellen Időjárási Körülmények Esetén
Lengyel ÁdámLétezik-e a zöld prémium jelenség? Az ESG és a konvencionális részvény befektetési alapok teljesítményének összehasonlító elemzése az Eurózónában
Pintér AndrásUniós Taxonómia tőkepiaci hatásainak elemzése
Till GáborFenntarthatósági megfontolások a befektetések világában – ESG faktorportfoliók teljesítményének nemzetközi empirikus szektorális összevetése
Timár BarnabásThe role of ESG in investments
Timár BarnabásThe Impact of Climate Conferences on Polluting and Green Investments
Timár BarnabásBiases in ESG score used in investment Evidence from global data

Információ-Gazdaságtan, Gazdasági Informatika Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 15.50

A tagozat előadói:

Balázs KristófBeyond Visualization: The Transformative Role of BI Systems in Enhancing ERP Capabilities
Bartha AnnaAutomating Grading Analytics for Learning Pattern Recognition in Higher Education Programs
Csápai ÁdámForecasting Macroeconomic Variables Using Machine Learning: the Case of Slovakia
Dr. Mándy Dávid GergőAdatvagyon, adatgazdálkodás, de minek az AI?
Hollósi IstvánHírekből fogyasztói várakozások: topik alapú előrejelzés
Horváth KataMesterséges intelligencia felsőoktatási adaptációjának komplex vizsgálata
Mondi RichárdGeneratív AI rendszerek vállalati használata
Palásti LászlóZene popularitás predikció egy nemzetközi toplistán túlélés-elemzés és gépi-tanuló modellek alkalmazásával
Tómács RenátaKözösségi információfogyasztás és veszélyeinek elemzése: Statisztikától a pszichológiáig
Vastag EmeseA magyar programozók béregyenletének becslése és bérkülönbségeinek elemzése dekompozíciós modellezéssel a Stack Overflow kérdőíve alapján
Veszprémi Andrea KatalinBiztosítói mobil applikációk Magyarországon

Marketing - Élményközpontú Marketing Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 16.05

A tagozat előadói:

Balogh GergelyAz „AAA” videójátékok népszerűségét befolyásoló tényezők vizsgálata hazánkban
Fazekas BenceSneakerkultúra átlépve
Fekete Kristóf- DánielÉlményszolgáltatások fejlesztése egy fesztiválon, avagy felejthető helyett maradandó élmény
Hámori AndrásA Budapest, valamint a főváros környéki fiatalok (21 és 27 évesek) szórakozási és kikapcsolódási szokásainak vizsgálata
Kurimai VivienA kézműves sörök újratöltve – A fogyasztói szándék vizsgálata a TPB modell alapján
Sándor SzófiaFérfiak, mint a körömszalon vendégei
Szabó FanniNemzetközi sportrendezvények helyi közösségekre gyakorolt hatása és öröksége
Szilágyi AdriennSzínek szerepe a marketingben
Thomka BalázsAz élménymarketing hatása a levendulatermékekkel kapcsolatos fogyasztói szokásokra
Tóth KrisztinaA fogyasztói magatartás és a személyiség kapcsolatának vizsgálata vásárlói döntések elemzésével
Ugron Anna MáriaA megtévesztő marketing, a színek és a marketing megtévesztő mivolta
Uhrin DávidMit fogyaszt, aki nem fogyaszt? A szervezeti kultúra és az egyén szintű fogyasztói magatartás összehasonlító és elemző vizsgálata
Vetró Bernadett LillaÉrzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben

Marketing - Generációs Marketing Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 14.40

A tagozat előadói:

Alberti LauraA GREENWASHING JELENSÉGE ÉS FELISMERÉSÉNEK KÉPESSÉGE A Z GENERÁCIÓS FOGYASZTÓK KÖRÉBEN
Bayer NikolettA gyümölcsbor webáruházak UX elemeinek összehasonlítása a Z generáció esetében
Bujtor SáraAz online marketing hatásainak vizsgálata az X, Y, Z generációk internethasználati szokásai alapján
Dénes Julianna KrisztinaMama hotel szerepe a Z generáció fogyasztási szokásaiban
Juhász RékaGenerációs eltéresek a könyvvásárlási szokásokban – Az X, Y és Z generáció vizsgálata
Muzslai AnikóTéged hív a Sziget Fesztivál és a Szegedi Ifjúsági Napok? – Élménydimenziók szerepe és hatása a Z generációt megszólító marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban
Tóth BalázsAz Y és Z generációk videójátékfogyasztási szokásai
Tóth Laura EvelinKi vagyok én? Avagy hogyan befolyásolja a személyiségtípus a Z generáció TikTok fogyasztási szokásait?
Unyi Dominik VajkAz Y és Z generáció közötti különbségek a marketingkommunikáció tekintetében
Végső VeronikaA cserkészet szerepe a Z generáció mentális egészségének fejlődésében

Marketing - Marketing Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 15.50

A tagozat előadói:

Balogh Szabolcs RolandInternational students’ consumer behavior regarding household goods in the sharing economy
Égerházi VirágFear and Fascination? – Consumer Attitudes towards Virtual Influencer Marketing
Hamuth MónikaAnalysing Student Satisfaction of Social Media Platforms at Széchenyi István University: An Exploratory Survey Research
Hamuth MónikaStudents’ media consumption habits on the social platforms of Széchenyi István University
Hoang Duong Minh Anh, Huynh Minh ThuMade in Hungary: Does it Matter? A Study on Hungarian Consumers’ Preferences for Local F&B Brands
Leyla HasanovaThe Impact of Gender-Stereotyped Advertising of Dairy Products on The Purchase Intention of Azerbaijani Consumer
Németh EvelinAnalyzing the impact of the nutri-score nutrition labeling system on consumer perceptions and purchase intention
Nguyen Pham Thuy TrangThe Impact of E-Scooter Services on Urban Bike-Sharing Usage in Budapest
Pham Ha PhuongThe influence of social media marketing on attracting BBU Student Enrollment
Simó Jácint ArnoldDemand and Innovation in Hungary’s Digital Fitness and Well-Being Market
Trinh Quynh ChauThe Potential of Super App Services in Vietnam’s Digital Economy: Exploring Grab’s Dynamic Features as Drivers of Customer Usage and Satisfaction

Számvitel, Kontrolling - Számvitel Tagozat

A tagozat közvetítésének ideje:
2025. április 29., kedd 9.00 – 15.10

A tagozat előadói:

Arató BalázsMesterséges intelligencia használata a számvitelben
Bíró BenceAz IFRS 17 standard hatásának vizsgálata két biztosító társaság példáján keresztül
Gál TeodóraAz Agrofeed Kft. számlafeldolgozó rendszerének fejlesztését célzó projekt megtervezése és értékelése
Györki AttilaHármas könyvelés a blokklánc technológia alkalmazásával
Győző ZalánEgy elöregedő szakma: A könyvvizsgálat
Nyul DávidTőzsdén jegyzett futballklubok jellegzetes tételeinek elszámolása és megjelenítése az IFRS pénzügyi kimutatásokban
Papp Zsófia AnnaA kriptovaluták kezelése a nemzetközi számvitelben – Van új a nap alatt?
Poszavecz TamásAz eredménymenedzsment két típusa (AEM és REM) közötti vállalati döntések vizsgálata olasz tőzsdei cégek körében, különös tekintettel az XBRL bevezetésre
Szabó-Czimbalmos EvelinHogyan könyveljünk Hollywoodnak? Számviteli munka a filmszakmában
Virág Magdolna ÁgotaA közös szerveződések megjelenése az IFRS-ek szerint elkészített konszolidált beszámolókban Magyarországon

2025. április 30., szerda

Eredményhirdetés

A közvetítés kezdésének időpontja: 2025. április 30., szerda 10.00
Helyszín: