35 OTDK, Közgazdaságtudományi Szekció, Marketing - vásárlási döntési mechanizmusok Tagozat.
A COVID-19 világjárvány hatása az e-kereskedelemre, avagy a jövőben inkább online vásárolunk?
Hallgató:
Badinszky Réka Gabriella
Szak: Kereskedelem és marketing, Képzés típusa: ba, Intézmény: Budapesti Gazdasági Egyetem, Kar: Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Témavazető: Dr. Fenyvesi Éva - tudományos dékánhelyettes, tanszékvezető főiskolai tanár, Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Dolgozatomban a Covid-19 járvány e-kereskedelemre történő hatását mutatom be, különös tekintettel a fogyasztók megváltozott vásárlási szokásaira vonatkozóan.
Kutatási kérdéseim:
Kutatásom során egyaránt alkalmazok primer és szekunder kutatást. Az utóbbinál meglévő kutatásokra, statisztikai adatokra támaszkodtam. Primer kutatásom során az adatokat egy online kérdőív segítségével és néhány kereskedelmi tevékenységet folytató vállalat munkatársaival készített mélyinterjú alapján gyűjtöttem össze. Az adatokat a Microsoft Excel táblázat és az IBM SPSS Statistics 26 segítségével elemeztem.
Legfőbb kutatási eredményeim szerint a járvány kitörése után a megkérdezettek: